2014 október 9.
Ekkor született az első poszt a kocsiról, azóta sok minden javítása és cseréje megtörtént. Gazdagabb lettem sok tapasztalattal, szerelőkkel ismerkedtem, fórumokat bújtam, elmélyedtem az eharminckilencezés bugyraiban.
Volt sok apró-cseprő teendő, volt köztük nagyobb és anyagilag megterhelőbb felújítás is, de most ott tartok, hogy van egy téma, amit nem lehet tovább kerülgetni, ez pedig a lakatolás. Sok helyen csámcsog a rozsda a 20 éves kocsin, odavannak a küszöbök, a tankajtó mögött, a szokásos helyen, van egy tucatnyi horpadás, kőfelverődés, ajtórányitás, a jobb oldala végighúzva. Karcos, mattult már a fényezés is, hiába jó az autót vezetni, kivülről nem nyújt szép látványt.
Úgyhogy belevágok az autóval kapcsolatos eddigi legnagyobb projektbe.
2017 június 5.
Ez lesz annak a két hónapos felújításnak a kezdete, amikor minden rozsdát eltüntetnek a kocsiról, teljesen szétszedik a belteret, kiveszik a motort. Majd az első két hét után átkerül a kocsi egy veteránautós fényezőhöz, hogy 1 hónap alatt újrafényezze, majd lakatos srácok ismét összerakják a kocsit.
De ami a legjobb az egészben, hogy magam választhattam ki a kocsi színét. Szépek az új Bmw színek, de én mindenképpen gyári e39 színt akarok fújatni. Másfél hónap gondolkodás után pedig megvan a döntés, úgy hívják hogy Imola Rot II.
Drukkoljatok srácok, kemény menet lesz, majd tudósítok a részletekről.