Lassan minden a helyére kerül, egy alapos állapotfelmérés után kidobáltam a lengőkarok nagy részét. Lemförderben hiszek, az került bele mindenből.
Korábban már ki lett cserélve a rugó Eibachra, most a Sachs gátlókat is beraktuk hozzá. A cserélt alkatrészeket most csak lelistázom:
M sport gátlók első - hátsó
hátsó kerékcsapágy - jobbos - balos
hátsó toronycsapágyak
hástó csuklós lengőkar jobbos - balos
hátsó nagy lengőkar jobbos és balos
4 hídszilent
első hosszanti kitámasztó lengőkar jobbos - balos
első stab pálca
balos kormány összekötő
stabilizátor gumi
fékbetét és kopásjelző
kartergázszűrő





A kézifék felújítás is a listán van, jól látható okok miatt.






Az első fék kapott egy felújító szettet, mert szivárgott belőle a fékolaj.










A végén cseréltünk diffiolajat, plusz tömítést, mert szivárgott.

Aztán elkezdődött a futóműállítás canossa-járása. Sorban hívtam a BMW szakszervízeket, de csak 2-3 hétre tudtak időpontot adni. Jöttek a kisebb szervízek, időpont sehol, végre egy hely ahol vol kapacitásuk.
Rájöttem, hogy nem véletlenül, rákérdeztem hogy terhelve állítják e a futóművet, ahogy azt a BMW előírja. Kaptam is a velős és ízes választ, hogy mit gondolok, semmi szükség terhelésre, mindenki hülye aki mást mond és hány órára szeretnék menni. Jeleztem, hogy mégsem kívánok menni.....
Ajánlották a Fix szervízt Székesfehérváron, van KDS BEISSBARTH padjuk, aminél nem szükséges terhelés, kerékméret, sárvődtávolsás és egyéb adatok megadása után kalkulálja az értékeket. Minden szuper, időpont lefoglalva másnap reggel nyolcra. Majd délután hív az ember, hogy apokalipszis van, elfosta magát a gép, időpont sztrornó.
Végül így jutottam el a Zengő Szervíz Nagyszőllős úti szervízébe. Profi társaság, igényes műhely fogadott, beálltam az autóval és azonnal telepakolták 2 mázsa plusz súllyal kérés nélkül. Egyedül a csomagtartóba nem raktak, mert tele tankkal mentem. Közel egy óra volt az állítás.
Mikor befejezték, kijött vezér, megkérdezte a srácokat, hogy na milyen volt? Hát BMW.... ööö bocs, az mit is jelent?
Hogy szar. Mert ami megfordul náluk, az kivétel nélkül mind komoly állításra szorul. Amilyen kényes a futómű, nem csodálom.