Egy óriási pipa került a teendő listára a belső tér felújításával.
A kocsi a gyártósorról fekete bőrbelsővel jött le, amitől a hideg kirázott már az elejétől. Unalmas is volt, 18 évéhez méltó állapotban volt, majd amikor egy állítás során elcsavarta magát a háttámla, végleg megpecsételte a saját sorsát. Nyilván olcsóbb lett volna az ülés javítása, de ráugrottam az alkalomra és előadtam otthon a "kicseréltetem,felújítattatom, nemfogtöbbekerülni" című magánszámomat.
Találtam egy eladó elektromos állítású belső szettet, bicolor ajtókárpitokkal 60 forintért. Ember felhív, nagyon barátságos hang a túlsó oldalon. Nem tudom hogy hogy vagytok vele, de én a tapló kreténektől nem szoktam semmit venni, de ebben az esetben szerencsém volt. Egy probléma merült csak fel, nevezetesen ez :
Mikor Debrecenben laktam, hozzászoktam már, hogy mindig Pesten volt amit meg akartam venni, erre most utaztathatom a bőröket a fél országon keresztül. Nem baj, emberünkkel lebeszéltem egy találkát, azon a héten hétvégén épp Debrecenben fogyasztottam el a vasárnapi rántott csirkét, így elgurultam megnézni a cuccost.
A megadott címen várt a srác, majd beugrott mellém, hogy akkor most átmegyünk oda ahol tényleg van a kocsi amiből kiköltözik majd az ülés. A srácról csak annyi hogy kb 180 magas cigány pali volt és elég kétes helyen huppant be mellém a kocsiba, majd néhány utcával odébb még kétesebb helyen mutatta, hogy tessék barátom erről beszéltünk telefonon. Titkon számítottam rá, hogy míg mi az udvaron alkudozunk, addig az utcán hagyott kocsim alól nagy erővel műtik le az alufelniket, de végül is megegyeztünk és mikor visszaértem a kocsihoz még mindenem megvolt. Végül abban maradtunk, hogy kiszedi az üléseket, majd elszállítja édesanyámékhoz, ahonnan majd én leszervezem a logisztikát Pestre.
Néhány nap múlva Bőrös Viktorhoz befutottak az ülések ahol szemrevételezés után kimondta az ítéletet. Mindent festeni kell, az elejét a kopások miatt, a hátulját a fakulás miatt, a bal hátsó ajókárpit egy beázás miatt el van vetemedve, a két első ülésben cserélni kell a szivacsozást, az ülések facelift utániak, így villanymunka is lesz velük mert eltérőek a csatlakozók, így át kell pinezni őket.
Végül is festettünk, vetemedést javítottunk, szivacsoztunk, kábeleztünk és most roppant elégedett vagyok. Következzen néhány kép, csak hogy a vizuális típusok is tudjanak pettingelni.
Majd szétborítottuk a kocsit. Az én fekete szettemet már nagyon meg akara valaki venni, így átmenetileg kaptam kölcsönbe két levendula színű e38 contour ülést előre. Bár le voltak lakva, mégis nagyon meszerettem őket.
És akkor jöjjön egy klasszikus ilyen volt - ilyen lett :