Nos, először is leültettük az autót. Csak szolíd módon, semmi telepi tuning.
Aztán vettem egy garnitúra 18-as gyári styling 135-öst. Volt vele egy kis munka, ki kellett esztergálni az agyat, mert e60-asról jött a kerék, annak pedig 72-es átmérője van, nekem pedig 74,1 kellett. Kigörgőztünk a 4-ből 1-et majd mindegyiken kijavítattam a peremen lévő horzsolásokat.
Így állt az autó gyári magasságon 17-es téli kerekekkel.

Itt már elől 30mm hátul 20 mm mínusz.

Szépen munkát végeztek a felnisek a peremekkel.


Aztán szétszedtük a szívócsövet mert ki akartam cserélni a vezérműtengely jeladót.



El volt repedve egy szívócső, azt is kicseréltem.


Egyenlőre ennyire haladtam, következő mission a gátlók cseréje lesz, mert a gyáriak nem boldogulnak az ültetett bódével.