Gyógyul az ablaktörlő mechanika
2014. október 21. írta: Afterdark

Gyógyul az ablaktörlő mechanika

Újabb típushiba került kijavításra a kocsin. Az ablaktörlő mechanikája, annak is a sajtolt része hajlamos a kopásra. A műanyag ház elkopik a csuklónál, aztán az autópályán egy törlésnél szétcsúszik. Nyilván nem én jártam így....

2014-10-18 15.52.08.jpg

Itt már kiszedtem a rögzítést, nem volt egyszerű, kissé össze volt gyógyulva. Az ismerős csapágylehúzója segített a helyzeten, anélkül még mindig a kocsival bohóckodnék. A kar alatt látható szelepgumi mentette meg az életem, a kutas srác adta, így tudtam csak Debrecenbe levergődni. Nyilván átmeneti megoldás volt, emiatt robbantottam szét az egészet.

Bontott de jól működő darab került a helyére. Mivel a motor nem volt beteg, azt nem is vettem hozzá, átraktam a régiről. Egyre kell csak vigyázni, hogy a motor végállásban legyen beszerelve, különben lehet röhögni a kicsavarodó ablaktörlő lapátokon. Lefotóztam az alapállást, ebből nyit a mechanika.

2014-10-18 15.56.06.jpg

Nagy bontást nem igényelt a kiszerelés, a takaró műanyag elemet kell leszedni, a pollenszűrő házakat kivenni szívócsonkokkal együtt. Ennyi elem jött ki a motortérből:

2014-10-18 15.51.45.jpg

2014-10-18 15.51.31.jpg

 

2014-10-18 15.51.37.jpg

Lemostunk mindent, kipucoltuk az évtizedes mocskot. Teszek majd fel kész képeket is, ha megjött a takaró műanyag, a régit nagyon lepusztultnak ítéltem meg. 

A bejegyzés trackback címe:

https://bmwe39.blog.hu/api/trackback/id/tr96814593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása