Hello ismét!
Rég tudósítottam az autóról, ennek ellenére vannak történések. Folyamatosan szépül, bár a család-munka-hobby hármas, valamint a hétvégén dolgozni nem hajlandó szerelőim (vigyorgás) folyamatos logisztikára kényszerítenek.
Első lépésként kicseréltem az ülés törött takaró műanyagat, ami már régóta szúrta a szemem.
Vettem helyette szép, új gyárit.
Aztán szétborítottam az ülés oldalát. Kellett vele nőgyógyászkodni egy kicsit, aztán jól elfelejtettem közben képeket készíteni, így már csak a végleges állapotot tudom megmutatni.
Aztán megjöttek az új lámpáim is. Ugye korábban a fehér indexes Hella volt bent, így festett:
Itt is kellett varázsolni kicsit, aztán ismét jól elfelejtettem a képeket megint. Kell még szoknom a szerelek, fényképezek párosítást. De végül ilyen lett:
Aztán elkapott a dolog, elég beteg volt már mindkét lökhárító, úgy gondoltam hogy lecserélem őket. Plusz idegesítő volt a leszerelt vonóhorog konzol, azt is ki akartam már régóta kukázni.
Az előző tulaj pedig szépen lerendezte a hátulját:
Úgyhogy elkezdtem a bevásárlást. Első körben megvettem a lökhárítókat. Nos a helyzet az, hogy nem véletlenül kerül a gyári ennyibe.
Gondoltam megpróbálkozom az utángyártottal. Lelövöm előre a poént. Nem lett tökéletes. Közel sem. Az illesztéseknél pontatlanul fut, vannak méretpontossági problémák is. Egyenlőre fent marad, később eldöntöm majd a sorsát a szettnek.
Szóval jöttek az alkarészek.
Elvileg ennyi elég. Két új dobbetét, két fékhűtő cső, és egy vonószem takaró műanyag. Utóbbinak, annak ellenére hogy egy körömnyi műanyag, arcpirító ára volt.
Szóval megjöttek a cuccok, irány a szerelő, aki szétkapta az autót.
Aztán jött a fun game. Kiderült hogy kétféle megoldással kap a fék levegőt. Az egyiknél a ködlámpa mellől áramlik, a másik lehetőségnél a nagy középső rács két széléről. Gondolhatjátok, hogy nekem a rácstól kapja, csak éppen erről a lökhárítóhoz adott rács nem tudott, így lehetett újat venni. Közben harmadjára már sikerült kiszállítaniuk a hátsó lökhárítót bélelő hungarocellt is, korábban 1 majd 2 darabban sikerült kihozniuk.
Majd kiderült, hogy a hátsó lökhárító ütközés elnyelő patronjai kukák, abból is kellett gyorsan 2 darabot szerezni, mire végeznek a fényezők az elemekkel. Az hogy a dobbetétet ki kellett vágni a fékhűtő cső miatt már csak hab volt a tortán. Valamiért nem gyárt a BMW olyan dobbetétet, amin ki lenne vágva.
Az autó 1 hét után összeállt, vonóhorog pedig lepucolva róla. Már csak a kipufogó kérdését kell megoldanom, mert a diffúzoron pont a két hásó dob közé esik gyárilag a nyílás. Ha kész lesz, látni fogjátok azt is.
Kollegámmal teljesen véletlenül nem csak hogy ugyanolyan kocsit vettünk, de még a színe is ugyanaz. Csak ő félúton elhagyott 2 hengert....