Kis lépés az embernek...
2015. június 20. írta: Afterdark

Kis lépés az embernek...

Hello ismét!

Rég tudósítottam az autóról, ennek ellenére vannak történések. Folyamatosan szépül, bár a család-munka-hobby hármas, valamint a hétvégén dolgozni nem hajlandó szerelőim (vigyorgás) folyamatos logisztikára kényszerítenek. 

Első lépésként kicseréltem az ülés törött takaró műanyagat, ami már régóta szúrta a szemem.

Vettem helyette szép, új gyárit.

Aztán szétborítottam az ülés oldalát. Kellett vele nőgyógyászkodni egy kicsit, aztán jól elfelejtettem közben képeket készíteni, így már csak a végleges állapotot tudom megmutatni.

 

Aztán megjöttek az új lámpáim is. Ugye korábban a fehér indexes Hella volt bent, így festett: 

 

 

Itt is kellett varázsolni kicsit, aztán ismét jól elfelejtettem a képeket megint. Kell még szoknom a szerelek, fényképezek párosítást. De végül ilyen lett:

 

Aztán elkapott a dolog, elég beteg volt már mindkét lökhárító, úgy gondoltam hogy lecserélem őket. Plusz idegesítő volt a leszerelt vonóhorog konzol, azt is ki akartam már régóta kukázni.

 

Az előző tulaj pedig szépen lerendezte a hátulját:

 

 

 

Úgyhogy elkezdtem a bevásárlást. Első körben megvettem a lökhárítókat. Nos a helyzet az, hogy nem véletlenül kerül a gyári ennyibe. 

Gondoltam megpróbálkozom az utángyártottal. Lelövöm előre a poént. Nem lett tökéletes. Közel sem. Az illesztéseknél pontatlanul fut, vannak méretpontossági problémák is. Egyenlőre fent marad, később eldöntöm majd a sorsát a szettnek.

Szóval jöttek az alkarészek.

Elvileg ennyi elég. Két új dobbetét, két fékhűtő cső, és egy vonószem takaró műanyag. Utóbbinak, annak ellenére hogy egy körömnyi műanyag, arcpirító ára volt. 

Szóval megjöttek a cuccok, irány a szerelő, aki szétkapta az autót.

 

Aztán jött a fun game. Kiderült hogy kétféle megoldással kap a fék levegőt. Az egyiknél a ködlámpa mellől áramlik, a másik lehetőségnél a nagy középső rács két széléről. Gondolhatjátok, hogy nekem a rácstól kapja, csak éppen erről a lökhárítóhoz adott rács nem tudott, így lehetett újat venni. Közben harmadjára már sikerült kiszállítaniuk a hátsó lökhárítót bélelő hungarocellt is, korábban 1 majd 2 darabban sikerült kihozniuk.

Majd kiderült, hogy a hátsó lökhárító ütközés elnyelő patronjai kukák, abból is kellett gyorsan 2 darabot szerezni, mire végeznek a fényezők az elemekkel. Az hogy a dobbetétet ki kellett vágni a fékhűtő cső miatt már csak hab volt a tortán. Valamiért nem gyárt a BMW olyan dobbetétet, amin ki lenne vágva. 

Az autó 1 hét után összeállt, vonóhorog pedig lepucolva róla. Már csak a kipufogó kérdését kell megoldanom, mert a diffúzoron pont a két hásó dob közé esik gyárilag a nyílás. Ha kész lesz, látni fogjátok azt is. 

Kollegámmal teljesen véletlenül nem csak hogy ugyanolyan kocsit vettünk, de még a színe is ugyanaz. Csak ő félúton elhagyott 2 hengert.... 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bmwe39.blog.hu/api/trackback/id/7559354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Czank László 2017.07.30. 15:56:52

Szia az lenne a kérdésem hogy a balos dobbetétet hol és menyiért sikerült beszerezned mert úgy látom hogy az gyári?

Amúgy szép lett a gép!

Afterdark 2017.07.30. 22:19:04

@Czank László: Szia! Igen gyári, ez még az áremelés előtti áron vettem, pontosan már nem emlékszem rá, talán 30e volt darabja.

Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal

süti beállítások módosítása