M5 sztájl
2015. január 20. írta: Afterdark

M5 sztájl

Volt egy kis időm, nekiálltam egy kis szépészetnek. Apróság tudom, de hangulatos lett.

Így nézett ki a műszercsoport: 

2014-12-29_15_17_28.jpg

Aztán szétbontottam. Nem kicsit szívtam vele.

2014-12-29_15_56_15.jpg

 

A mutatók lehúzásánál sikerült kitépnem a hőfokjelző spirálját, így annyira begurultam, hogy arról nem készült kép. Utólag is pacsi a Pixelfix-es srácoknak, nem röhögtek rajtam mikor megcsinálták a mutatót és kijelzőt. Legalább is nem hallottam az előtérben. 

Ebayről fillérekért vettem aluminium karikákat és nem annyira fillérért egy számlapot. Sötétben egy árnyalattal sötétebb a fényáteresztése mint az előzőnek, így hangsúlyosabb a mutató.

Ilyen lett világosban:

2015-01-20_13_45_51.jpg

 

És este

2015-01-14_16_56_25.jpg

 

És igen, a következő post a folyamatosan világító légzsákvisszajelzőről fog szólni. Van olyan e39 tulaj, akinek a kocsijában nem világít ???

A bejegyzés trackback címe:

https://bmwe39.blog.hu/api/trackback/id/tr57093269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása