Elkészült két hasznos feature. Szépen világít a hátsó lámpám és szép kormánnyal lehet kormányozni az autót. De kezdjük az elején.
Véletlenül sikerült hozzájutnom egy gyári Hella lámpapárhoz gyakorlatilag gombokért. Hibátlan állapotúak voltak, azonnal lecsaptam rájuk.
A korábban beszerelt utángyártott lámpa messze volt az elvárásaimtól, nagy esőben vizesedett és látszott rajta hogy nem gyári megoldás.
Úgyhogy következett némi barkácsolás, kalapálás és fúrás, amit nem fotóztam mert átlépte az ingerküszöbömet mikor kalapáccsal ütötték az autóm hátulját. De a végeremény parádés lett. Tökéletes illeszkedés, roppant elégedett vagyok.
Beszereltük a váltófüles kormányt. Kellett hozzá egy új lcm modul, egy kétindítós elektromos kormányoszlop, egy légzsákátvezető szalag, egy faceliftes bajuszkapcsoló, egy alsó - felső kormányoszlop burkolat és egy új gyújtáskapcsoló betét rombuszkulccsal együtt. Végülis nem sok minden... Bekábeleztük, úgyhogy nem csak dísznek vannak a fülek, hanem teljes értékű kapcsolóként használhatóak. Míg az M3 kormány kormányán a bal oldal vissza a jobb oldali felvált, itt mindkét oldal húzható - tolható, húzva visszavált, tolva felvált. Ha lesz némi szabadidőm, csinálok egy videót róla.
Tádáám!
Orosz barátunk beszerkesztett egy M3 kormányt egy 40i-be, hasznos, egy órás videó.