Mikor megvettem a kocsit, már akkor is feltűnt, hogy denevér üzemmódban kell közlekedni, mert a fényszórónak annyi fénye volt, hogy néha irigykedve néztem a bicikliseket, mert az új ledes lámpáikkal többet láttak mint én a xenon fényszóróimmal.
A tavaly telet még végigszenvedtem így, de az ideinek már nem akartam így nekivágni, rászántam magam a fényszóró felújításra. Először szétszedtem itthon, hogy megnézzem milyen állapotban van. Foncsor kuka, pöckök töröttek, két fül eltörve, búra bemattulva, élvédő gumit megette a V8 által leadott tetemes hő, a xenon az utolsókat rújga, a távolsági izzó helyére az előző tulaj egy xingxung kínai vackot tett, és a xenon izzót takaró gumik is elfáradtak a hővel vívott harcban.
Röviden ennyi, ezután úgy gondoltam, hogy hasznosabb ha hozzáértő kezekre bízom a lámpákat, így kerültem az e39 fórumról megismert Bömbölő kollegához Budaörsre.
Nem csoda, hogy ezzel a foncsorral nem sokat láttam...
Kapott a lámpa új búrákat.
Kapott új xenon izzót is. Végül az Osram Night Breaker mellett döntöttem.
Megcsináltuk a foncsorozást is.
Lecseréltük az állító pöcköket is a keményebb, minőségibb műanyagra.
Beruktunk két gumidugót,
Majd végül két 6w -os Mtech angel eyes izzót a gyári helyére.
Daniék letömítették, összeragasztották, berakták az új izzókat és voilá. Gyönyörű lett és brutális fénye van, élmény vele este közlekedni.