Breaking news !!! A vízpumpa halott!
2015. április 16. írta: Afterdark

Breaking news !!! A vízpumpa halott!

Nos ezt a fajta futáros bulit kihagytam volna. Hétvégén leruccantam az autóval egy kis horgászatra Ráckevére. Az idő remek volt, a halak csak módjával voltak észnél, viszont mikor indultam hazafelé, egy fura daráló-recsegő hangra lettem figyelmes. Nem volt túl hangos, csak eddig nem hallottam.

Hétfőn beugrottam a szervízbe, hogy ki kell-e dobnom az egész motort, csak hogy olcsó legyen. Szervíz Attila fél másodperc után leállította a motort és a lapátoknál fogva úgy megmozgatta a vízszivattyút, hogy azt hittem lefordul a blokk oldaláról. 

A következő szintnél már kifújta volna a rendszer a vizet és tömhetem volna a tréleres zsebét. Most szerencsém volt, még tette a szivattyú a dolgát, csak a blokk oldalába vert mindig bele a műanyag sz@rjával, időzített bomba volt így. Viszont Szervíz Attila csak másfél hét múlva tudta vállalni a cserét, kellett hát alternatív megoldás. Néhány telefon után Dunakeszin találtam szabad kapacitást két nappal későbbre, így hazaóvatoskodtam a kocsival, letámasztottam az udvaron és megrendeltem hozzá az új vízpumpát. Alkatrészes Bandi ismét hozta a formáját, nagyon jóárasítva érkezett a doboz. Csak az a GLS, ami mindig 10-ig megérkezik hozzám, most persze hogy délután kettőre jött. Nem is lett volna probléma, csak a szervíz várta a kocsit délre... Végül csak megérkezett, ilyen szép:

img_1296.jpeg

És így néz ki a kézikönyv szerint:

a397.png

 

 Lényeg, hogy beköltözött, görgőket, szíjjakat nem kellett cserélni és azóta eltúnt az a csendes búgás az utastérből, amiről mostmár tudom, hogy ez a kis szemét okozta.

A bejegyzés trackback címe:

https://bmwe39.blog.hu/api/trackback/id/tr687372092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása