Megint jött a futár. Ezért jó öreg autóval járni, mindig kell valami hozzá, mindig ünnepi hangulat van, ha jön a futár és lehet dobozokat bontani. A kisebb doboz közelebről jött, de a nagyobb piros (még a színe is passzol az ünnephez) Laci fórumtárs segítségével eszméletlen gyorsasággal jött meg Németországból. Nem mellékesen olcsóbb is volt durván a harmadával.
Eibach Pro kit elől 30mm-t, hátul 25 mm-t ültet. Remek progresszív rugó, nem az a pattogós szekér feeling.
Vettem még néhány dolgot. A hátsó futóműnek szüksége volt két stablizátorra és két nagy szilentre. Előre is kellett két szilent, de majd csak jövő héten kerülenek beépítésre a rugóval együtt. Egyúttal meg kell majd csinálni egy komplett futóműbeállítást. Lecseréltem az olajat, ha már úgyis emelőn volt a kocsi.
Sok képet csináltam, duma helyett inább rakok fel néhányat a hozzám hasonló pixelbuziknak.
Beköltöztek a hátsó Lemförder stab pálcák is.
Aztán jött a következő teendő a listáról, elvittem a kocsit a Szállás utcába Pilkingtonékhoz. Szélvédő ki, ótvar régi ragasztás ki, új ragasztás és gumi be.
Jól láthatóan balfasz módon lett beragasztva az előző alkalommal. Túlzott mennyiségű ragasztó volt körbe mindenhol.
Most szép és új körbe a gumi, a szélzaj is sokat csökkent.
Következő alkalommal szétborítjuk az első futóművet, cseréljük a rugókat és a szilenteket.