Az elmúlt napokban kezdett kihagyni a szervo rásegítés, így nem halogattam tovább a felújítást. És ahogyan az lenni szokott, a szervízzel lebeszélt időpont előtt két nappal végleg eltűnt a szervóm.
Reménykedtem benne, hogy nem a szervó pumpa ment el haza.
Először nem a szervi gondokkal, hanem az elektronika átvizsgálásával kezdtünk. Hamar kiderült, hogy mákom van. A kormányművem ugyanis servotronic-os, azaz a sebesség függvényében változtatja a rásegítés mértékét. Remek cucc, de több is benne a hibalehetőség. A képen az 5-ös cucc az.
Így nézett ki kiszedve. A kábel teljesen át volt szakadva, az lett volna a csoda ha működik tovább.
És jött helyette egy új darab.
Két nyomorult torx csavar fogta, anyázkodtunk rendesen a rossz darab leszerelése közben, plusz nem lehetett rendesen hozzáférni, így a bölcsőt is le kellett kicsit engedni.
Aztán kikukáztam a szervó olaj tartályát, mert egybe van építve a szűrővel és ki akartam pucoltatni az egész rendszert.
Kiszedtük a tartályt valahogy így:
Volt itthon elfekvőben néhány liter ATF olajam, itt volt az ideje elsütni. Mindent leengedtünk, kipucoltunk, úgyhogy most olyan a kormány mint a
Jövő héten nekiállok és kicseréljük a gyertyasort, hátha megszűnik a dadogás.