Amíg vártam a BMW futóműalkatrészeire, gondoltam iktassunk be egy kis szépészetet is. Sajnos ezt az autót sem kerülte el a koros autók legutálatosabb ellensége, a kókányolás. Névszerint a műszerfal alsó burkolata valamikor szürke volt, de az előző tulaj úgy gondolta, hogy inkább legyen fekete.
Gondolatban látom magamelőtt, ahogyan lebontotta a műszerfalat és nekiállt fújogatni. Közeben elkallódott a csavarok fele, de nem baj megtartja a maradék is. Aztán jött a meleg és elkezdett vastagon peregni a festék, ami nagyon bántotta a szemem. Ilyen remekül nézett ki:
Műszerfal jobboldali alsó elem
Műszerfal baloldali alsó elem, gondolom látjátok a csere okát.
Néhány kép a bontásról. Nem volt egy atomfizikai feladat, de volt pár dolog amire figyelni kellett. A BMW konstrukciót tekintve jól átgondolt, viszonylag könnyen szerelhető, a hiányzó csavarok ellenére stabilan állt minden.
A burkolat alatt van egy telefonkábel biztos ami biztos....
Jól látható a csövön végzett proffesszionális javítás.... Persze hogy kicseréltük.
És ami a kedvencem volt. A légzsákvezérlő két hatos csavarral van rögzítve. Ebből egy darab volt fent. Mennyibe kerül egy hatos anya? 2 ft? 3?
És a másik kedvencem, a középkonzol. Ez minek indult vajon? Világításnak? Mindegy is, profi az installálás. Majdnem BMW minőség...
Jót mosolyogtunk, bosszankodtunk, majd mindent kicseréltünk kifogástalan elemekre. Mostmár elégedett vagyok vele.