A korábbi önindító hiba tovább görgette a problémát...
Amikor átvettem a kocsit a szerelőktől olyan hang jött a motortérből, mintha egy nő bőgött volna a hátsó ülésen. A sok állva tologatás, a kormány tekergetés megtette a magáét, a szervo szivattyú gyakorlatilag kinyiffant. Már nehéz volt a kormányom mióta megvan a kocsi, de nem annyira mintha teljesen döglött lenne.
Most viszont nem lehetett tovább halogatni a dolgot, elkezdtem szivattyú után kutatni. 3 verzió volt, teljesen újat venni, felújítattni a meglévőt, vagy bontottat venni. Az első alapból kilőve, majd 3 kiló egy új. A második megoldás is kuka mert az alkatrészesem szerint az korábban felújíttatott szivattyúkból kettőt vissza kellett vennie gariztatni. Ez nem olyan vészesen nagy szám, csak az a baj hogy hármat adott el.
Ahogy látható, itt sem túl barátságos az ár, úgyhogy vettem egy bontott szivattyút kemény 10 000 forintért, beraktuk, hibátlanul teszi a dolgát. Cseréltünk egy tartályt is.
Feltöltöttük fél liter ATF olajjal, aztán minden csodálatos lett, mintha egy doboz RÁMA-ban forgattam volna az ujjam.
Ha már ott volt a kocsi, megoldottuk ezt a problémát is :
Nem volt túl barátságos hangja hidegben a légzsákátvezető gyűrűnek, mintha a Star Wars 7-et a kocsiban forgatták volna. Szereztem egy másikat, Attila azt is beszerelte.
Korábban már kicseréltük a motortér nyitó bowden felső részét, most a középsőt is ki kellett mert kipattant a helyéről és baromi nehezen tudtam lecsukni a motorháztetőt. Marha idegesítő volt, mert az autópályán Debrecenbe menet folyamatosan sasolnom kellett, hogy a duplán van e bezárva a motortető. De mostmár ez is új, mint ahogy lassan a fél autó. :)
Aztán megkapta az autó a 10 ezres szervízt, feltöltöttük 8 liternyi Total 5w-30 as olajjal, lecseréltük a szűrőket.
2 napra kellett az autót a szervízben hagynom, Attiláék adtak a mozgáshoz egy fasza kis e34-est. 25ös motorral nem gondoltam volna hogy ekkora mókafaktor lesz, de nagyon tetszett. Ugrott a gázra, sokkal gépiesebb hangulata volt mint az e39-nek. Kívülről nem túl szép, de műszakilag jó állapotban volt.
Mára ennyi srácok, de a következő 3 post már a tarsolyban van....