Küzdünk tovább a hibátlan gyári állapot eléréséért.
Hosszabb szervízlátogatás volt a napokban. Kezdődött ott a sztrori, hogy nem voltam elégedett a fékhatással. Menetrend a szokásos volt, időpont foglal, alkatrész beszerez, reggel irány a BMW szervíz, kötelező vérszívás Sanyiékkal, majd irány a munka, este autó felvesz, örülés van (1 óráig) majd fokuszálás a következő feladatra.
Mivel kisfékes E39 modell az enyém, adott volt a lehetőség, így nagytácsákat szereztem be (ATE) a hozzájuk való féknyergekkel és ATE tárcsákkal. Kapott a rendszer új csöveket és kopásjelzőket is, jelentősen emelve az szélvédőfejelési faktort.
Közben ment a diag, mert egyenetlen volt az alapjárat és apró torpanások érezhetőek a motor futásában magasabb fordulaton is.
A nem túl esztétikus piros festés az előző tulaj agymenése volt, hála istennek szépen foszlik lefelé....
Diag eredménye: Ismét gyújtáskimaradás a hengerekben, mindkét lambda szonda cserés.
Hála istennek a régebbi típusú V8-asokban csak 2 szonda van, így nem volt akkora katasztrófa a csere.
Következő lépésként kipucolták az alapjárati motort, ömlött belőle a mocsok. Most megint a örülős majd figyelős szakasz következik és tényleg kiütjük azt a nyomorult légzsákvisszajelzőt....