Finomhangolás
2015. február 06. írta: Afterdark

Finomhangolás

bmw-art-car-logo-2010.jpg

 

Küzdünk tovább a hibátlan gyári állapot eléréséért.

Hosszabb szervízlátogatás volt a napokban. Kezdődött ott a sztrori, hogy nem voltam elégedett a fékhatással. Menetrend a szokásos volt, időpont foglal, alkatrész beszerez, reggel irány a BMW szervíz, kötelező vérszívás Sanyiékkal, majd irány a munka, este autó felvesz, örülés van (1 óráig) majd fokuszálás a következő feladatra. 

Mivel kisfékes E39 modell az enyém, adott volt a lehetőség, így nagytácsákat szereztem be (ATE) a hozzájuk való féknyergekkel és ATE tárcsákkal. Kapott a rendszer új csöveket és kopásjelzőket is, jelentősen emelve az szélvédőfejelési faktort.

Közben ment a diag, mert egyenetlen volt az alapjárat és apró torpanások érezhetőek a motor futásában magasabb fordulaton is. 

2015-01-30_08_53_33.jpg

 

2015-01-30_08_46_28.jpg

A nem túl esztétikus piros festés az előző tulaj agymenése volt, hála istennek szépen foszlik lefelé.... 

2015-01-30_08_46_40.jpg

Diag eredménye: Ismét gyújtáskimaradás a hengerekben, mindkét lambda szonda cserés. 

Hála istennek a régebbi típusú V8-asokban csak 2 szonda van, így nem volt akkora katasztrófa a csere. 

_kgrhqj_jye8ffofj-qbpg_m-lte_60_35.JPG

Következő lépésként kipucolták az alapjárati motort, ömlött belőle a mocsok. Most megint a örülős majd figyelős szakasz következik és tényleg kiütjük azt a nyomorult légzsákvisszajelzőt.... 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bmwe39.blog.hu/api/trackback/id/tr147146227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása