Futómű - epizód 2
2016. május 19. írta: Afterdark

Futómű - epizód 2

Lassan minden a helyére kerül, egy alapos állapotfelmérés után kidobáltam a lengőkarok nagy részét. Lemförderben hiszek, az került bele mindenből.

Korábban már ki lett cserélve a rugó Eibachra, most a Sachs gátlókat is beraktuk hozzá. A cserélt alkatrészeket most csak lelistázom:

M sport gátlók  első - hátsó

hátsó kerékcsapágy - jobbos - balos

hátsó toronycsapágyak

hástó csuklós lengőkar jobbos - balos

hátsó nagy lengőkar jobbos és balos

4 hídszilent 

első hosszanti kitámasztó lengőkar jobbos - balos  

első stab pálca  

balos kormány összekötő

stabilizátor gumi

fékbetét és kopásjelző  

kartergázszűrő

2010-06-26_04_46_50.jpg

2010-06-26_04_46_58.jpg

2010-06-26_04_47_27.jpg

2010-06-29_00_07_45.jpg

2010-06-29_00_07_36.jpg

A kézifék felújítás is a listán van, jól látható okok miatt. 

2010-06-29_00_07_58.jpg

2010-06-29_01_02_57.jpg

2010-06-29_00_08_11.jpg

2010-06-29_00_08_35.jpg

2010-06-29_23_50_02.jpg

2010-06-29_01_03_41.jpg

Az első fék kapott egy felújító szettet, mert szivárgott belőle a fékolaj.

2010-06-29_23_50_47.jpg

2010-06-30_02_28_17.jpg

2010-06-29_01_03_08.jpg

2010-06-29_01_03_27.jpg

2010-06-29_01_03_18.jpg

2010-06-30_22_04_19.jpg

2010-06-30_22_04_13.jpg

2010-06-30_22_04_53.jpg

2010-06-30_22_04_44.jpg

2010-06-30_22_04_27.jpg

A végén cseréltünk diffiolajat, plusz tömítést, mert szivárgott.

2010-06-30_22_04_08.jpg

img_3266.JPG

Aztán elkezdődött a futóműállítás canossa-járása. Sorban hívtam a BMW szakszervízeket, de csak 2-3 hétre tudtak időpontot adni. Jöttek a kisebb szervízek, időpont sehol, végre egy hely ahol vol kapacitásuk. 

Rájöttem, hogy nem véletlenül, rákérdeztem hogy terhelve állítják e a futóművet, ahogy azt a BMW előírja. Kaptam is a velős és ízes választ, hogy mit gondolok, semmi szükség terhelésre, mindenki hülye aki mást mond és hány órára szeretnék menni. Jeleztem, hogy mégsem kívánok menni.....

Ajánlották a Fix szervízt Székesfehérváron, van KDS BEISSBARTH padjuk, aminél nem szükséges terhelés, kerékméret, sárvődtávolsás és egyéb adatok megadása után kalkulálja az értékeket. Minden szuper, időpont lefoglalva másnap reggel nyolcra. Majd délután hív az ember, hogy apokalipszis van, elfosta magát a gép, időpont sztrornó.

Végül így jutottam el a Zengő Szervíz Nagyszőllős úti szervízébe. Profi társaság, igényes műhely fogadott, beálltam az autóval és azonnal telepakolták 2 mázsa plusz súllyal kérés nélkül. Egyedül a csomagtartóba nem raktak, mert tele tankkal mentem. Közel egy óra volt az állítás.

Mikor befejezték, kijött vezér, megkérdezte a srácokat, hogy na milyen volt? Hát BMW.... ööö bocs, az mit is jelent?

Hogy szar. Mert ami megfordul náluk, az kivétel nélkül mind komoly állításra szorul. Amilyen kényes a futómű, nem csodálom.

img_3270.JPG

img_3273.JPG

img_3275.JPG

 

img_3278.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://bmwe39.blog.hu/api/trackback/id/tr378732912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burgermeister 2017.01.05. 18:29:56

Végül volt sulyozás az üléseken?

Burgermeister 2017.01.05. 18:31:44

Közben olvastam hogy igen, megtévesztő volt az utolsó kép, amiben nincs suly. Végül ez a futóműmóka +egyéb miben állt meg a-z-ig?