Múlt heti történések (Pályanap, gyertyacsere, takarítás)
2015. március 03. írta: Afterdark

Múlt heti történések (Pályanap, gyertyacsere, takarítás)

Múlt hét hétfőn megjött a Mikulás:

2015-02-28_02_21_49.jpg

Megvettem a cseréhez szükséges nyolc gyertyát (NGK BKR6EGK) és a belső takarításhoz szükséges gyári BMW bőrtisztítót, bőrápolót és műszerfalápolót. Nem volt olcsó, de legalább nincs jó illata.  

Rögvest ki is cseréltük a gyertyákat. Szép őzbarna volt mind, ebből arra következtettünk, hogy a trafók nem betegek. Az új gyertáykkal is megmaradt a finom dadogás. A héten mérünk egy kompressziót, hogy kiderüljön beteg e valamelyik hengerem.

2015-02-28_05_18_58.jpg

 

2015-02-28_05_19_41.jpg

Menet közben találtam egy kis szabadidőt, így nekiálltam a bőrtisztításnak.

2015-03-02_02_35_56.jpg

2015-03-02_02_36_03.jpg

2015-03-02_02_36_18.jpg

2015-03-02_03_24_53.jpg

2015-03-02_03_25_09.jpg

2015-03-02_04_11_25.jpg

2015-03-02_04_11_36.jpg

2015-03-02_04_26_44.jpg

2015-03-02_05_07_58.jpg

2015-03-02_05_08_24.jpg

2015-03-02_05_08_37.jpg

2015-03-02_05_11_11.jpg

2015-03-02_05_13_09.jpg

Nem gondoltam, hogy valaha több tisztítószerem lesz, mint a barátőmnek.

2015-03-02_05_19_43.jpg

 

Szombaton pedig hivatalos voltam egy vezetéstechnikai tréningre.

2015-02-28_22_30_36.jpg

2015-02-28_22_29_28.jpg

img_1186.JPG

Marha jó móka volt, délelőtt vészfékezési gyakorlatokkal, délután műgyanta pályával, alul és túlkormányzott autó kezelésének gyakorlásával, majd este egy kis háziverseny a résztvevők között. 

Kicsi volt a pálya, kicsit szűk az ötösnek, de még így is 6 másodpercet vertem a második helyzetre, bár igaz hogy az enyém volt a legnagyobb motor, a második helyzet egy kétezres dízel hatos Mazda lett. 

Két tapasztalatom van a kocsival. A nagy V8-as blokk miatt rettentő orrnehéz a kocsi, gyakorlatilag folyamatosan alulkormányzott volt és a váltó nagyon khhhmmmmm buta   lassú. Ettő függetlenül nagyon hasznos volt a nap. A fogyasztás baráti 20 literre jött ki a nap végére. 

Csináltunk néhány videót (mennek HD-ban is), az elsőn a szivacskocka halála látható, elvileg előtte egyméterrel kellett volna megállni :

Aztán egy klasszikus alulkormányzás, el is dobtam a kanyarban, majd egy túlkormányozott manőver kintről és bentről

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bmwe39.blog.hu/api/trackback/id/tr427236721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása