Múlt hét hétfőn megjött a Mikulás:
Megvettem a cseréhez szükséges nyolc gyertyát (NGK BKR6EGK) és a belső takarításhoz szükséges gyári BMW bőrtisztítót, bőrápolót és műszerfalápolót. Nem volt olcsó, de legalább nincs jó illata.
Rögvest ki is cseréltük a gyertyákat. Szép őzbarna volt mind, ebből arra következtettünk, hogy a trafók nem betegek. Az új gyertáykkal is megmaradt a finom dadogás. A héten mérünk egy kompressziót, hogy kiderüljön beteg e valamelyik hengerem.
Menet közben találtam egy kis szabadidőt, így nekiálltam a bőrtisztításnak.
Nem gondoltam, hogy valaha több tisztítószerem lesz, mint a barátőmnek.
Szombaton pedig hivatalos voltam egy vezetéstechnikai tréningre.
Marha jó móka volt, délelőtt vészfékezési gyakorlatokkal, délután műgyanta pályával, alul és túlkormányzott autó kezelésének gyakorlásával, majd este egy kis háziverseny a résztvevők között.
Kicsi volt a pálya, kicsit szűk az ötösnek, de még így is 6 másodpercet vertem a második helyzetre, bár igaz hogy az enyém volt a legnagyobb motor, a második helyzet egy kétezres dízel hatos Mazda lett.
Két tapasztalatom van a kocsival. A nagy V8-as blokk miatt rettentő orrnehéz a kocsi, gyakorlatilag folyamatosan alulkormányzott volt és a váltó nagyon khhhmmmmm buta lassú. Ettő függetlenül nagyon hasznos volt a nap. A fogyasztás baráti 20 literre jött ki a nap végére.
Csináltunk néhány videót (mennek HD-ban is), az elsőn a szivacskocka halála látható, elvileg előtte egyméterrel kellett volna megállni :
Aztán egy klasszikus alulkormányzás, el is dobtam a kanyarban, majd egy túlkormányozott manőver kintről és bentről