Tovább hangolunk, de ez már nem lesz finom...
2015. február 12. írta: Afterdark

Tovább hangolunk, de ez már nem lesz finom...

Mindenki keressen különbségeket a két kép között:

2015-01-14_16_56_25.jpg

 

fullsizerender.jpg

Így van, meggyógyult a légzsákok rendszere. Szerecsére nem az ülésfoglaltság jelző fóliát kellett cserélni, hanem elég volt a vezérlőt kicsélni a középbox alatt.

legzsakvezerlo.png

Ez volt a ludas vezérlő, 3 csavart kellett csak lecsavarni a kiszereléséhez. Viszont hozzá kellett programozni a kocsihoz, ezt István, a kedvenc laptopos emberem hamar orvosolta.

És ezzel elérkeztünk egy fontos ponthoz. Kiderült a dadogás oka is. Kiinduló pont, gyújtáskimaradás a hengerekben, emiatt egyenetlen alapjárat, emelt fordulaton is megmaradó apró remegéssel. Lambda szonda csere nem segített a helyzeten, adaptáció törlés is csak néhány óráig orvosolta a helyzetet. Sokan valószínűleg nem is törődnének vele, de engem zavar, plusz szerintem az automata váltónak sem tesz jót, így örültem mikor a szervíz végre bemondta a megoldást.

Úgyhogy az ilyen-olyan teendőket beelőzte a teendőlistán a gyertyasor, gyújtótrafó, hidrotőke csere szentháromsága. És itt jön a nyolc henger hátránya. Gyertyából 8 db kell, trafóból szintén, hidrotőkéből pedig 32 ! db. A négy hengeres Fordom után az Oscar című film szogenje jutott eszembe "tudtam, csak nem sejtettem" vagyis tudtam, hogy nyolc henger, csak nem sejtettem hogy az 32 tőke.

A terv a következő: Először tőkecsere, így legalább fény derül a vezérlés állapotára is. Ha nem simul ki a motor, akkor jön a trafo-gyertya páros. Az előző tulaj kicserélte a vezérlést az autón (állítóla) ezért nem bánom ha kiderül az állapota, valamint gyertyasort is cserélt tavaly tavasszal, erről viszont mutatott számlát. Emiatt kezdünk a tőkékkel, amiből sajnos nehéz kiszűrni, hogy melyik rossz, emiatt mind megy a levesbe.

Ajánlások alapján INA megy bele, ez a gyári minőségű. 

 

420_0043_10_la_ina_ina_hidrotoke_ina---420004310_bmp.jpg

Szép nagy kupac alkatrész lesz majd, állítólag 1 nap alatt mindent bedobálnak majd a motorba, utánna tudósítok a fejleményekről.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bmwe39.blog.hu/api/trackback/id/tr967167089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.